Schade melden

Heb je schade dan wil je maar een ding: de schade snel en probleemloos geregeld zien worden! Dat kan.

Direct on-line je schade melden  Klik hier!

Zodra wij een schademelding binnen krijgen ontvang je van ons een bevestiging waarin wij uiteenzetten wat je van ons kunt verwachten en wat wij van jou verwachten voor wat betreft de aanlevering van stukken. Als deze route gevolgd wordt dan garanderen wij dat de schade snel en probleemloos wordt afgehandeld.

 

Onze schadespecialisten:  Anna van Leeuwen, Angèl Mooij, Michael Groot en Karin Tas.

On-line melden
Alle schaden kunnen gemeld worden door de vragen op het invulformulier te beantwoorden en het bericht te verzenden naar Van ‘t Riet. Onze schadeafdeling neemt dan zo spoedig mogelijk contact met je op om de schade verder voor je af te handelen.  Bij een aantal schaden is dit voldoende, in andere gevallen (jouw schadebehandelaar zal dat met je overleggen) zal er een schadeaangifteformulier moeten worden ingevuld.

Aangifteformulieren
Je kunt, afhankelijk van het soort schade en indien nodig, op onze site de diverse schadeaangifteformulieren downloaden en deze ingevuld en ondertekend aan ons toesturen. Dit kan naar het volgende adres (een postzegel is niet nodig):

Van ‘t Riet
Antwoordnummer 802
1700 WB Heerhugowaard

Spoed
Voor spoedeisende zaken die een (nood)reparatie eisen aan jouw woning kun je tijdens kantooruren ons bellen, wij helpen je dan verder. Buiten kantooruren kan je het alarmnummer van je verzekeringsmaatschappij bellen. Zij zorgen ervoor dat er dan zo snel mogelijk een reparateur bij je langskomt.

Kijk verder onder: schade inboedel/woning/AVP

 

button alarmnummers